16.11.2011 - SÅ J*VLA SUR!!!!!!!


Bildkommentar:
Ja skulle faktiskt kunna sprängas av illska så här är några expoltioner!!!!!!!!

Asså jag pallar inte mer är så j*vla sur nu asså!!!! måste folk hålla på som dom gör o göra livet jobbigt asså.. kan folk inte bara göra livet lite enklare.. nej utan livet går i vågor o är bra ena dagen o om man blinkar så missar man de där ögonblicket som man önskar skulle vara där för evigt o sen så tvingas man fortsätta genom livet dag efter dag........... !!!!! blir så trött på de¨t asså o snart kmr tangent bordet gå sönder också för att jag ee så j*vla sur aaaaah palla... och sen när man väl är sur så orkar man inte med folk runt omkring så jag kan ju redan nu säga att jag är o kommer sluta forever alone.. så ja de var kul o känna dig.. damp damp damp -.-

ne nu skiter jag i det här.. -.-

C.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: