18.11.2011 - TRöTT på en fredag!!!



FÖR ER SOM INTE ORKAR LÄSA...
x skola
x åkt till stan för o hämta ut biobiljetter
x fördrev tiden på donken, en park o JC
x chill kväll hemma hos mig med pannkakor o nutella
x imorn blire bio o film kväll @ my place




jaa.. idag då.. skola som vanligt :) historian var inställd vilket var tur för jag försov mig x) men kom i tid ändå eftersom lektionen var inställd.. aa de var ju min kortaste dag idag så hade ju bara matte o svenska o sen så slutade vi... nice nice :P men lunch åts i skolan med de flesta andra i klassen och sen drog jag, moa, rasmus o olle in till stan o hämtade ut bio biljetter till morgon dagen :D så aa planerna för morgon dagen är bio med moa o andrea o sen blire film kväll @ my place ^^

yes yes.. efter stan så åkte rasmus hem och jag o moa o olle insåg att klockan var ju inte så mkt så vi åkte till centrum o fördrev tiden genom att äta på donken, leta reda på en park med en rolig gunga o sen gå tillbaka till centrum för att olle ville äta på donken igen^^ men så vart de inte utan jag o moa drog in olle på JC istället för att hitta lite nya stilar till olle :) han vart helt förändrad av bara en tröja hehe

.. efter de skulle tydligen olle iväg o åka skidor elr nåt sånt så jag o moa gick hem till mig o haha ja vad gjorde vi x) juste vi gjorde historia uppgiften som vi fått för att vi inte hade någon historia okej de där lät helt sjukt men aja ^^ de gjorde vi o så lyssna lite på musik medans vi åt pannkakor med nutella till mellanmål/elr för moas del middag^^ hehe

Fin fin kväll... oj de vart ett lite längre inlägg :P juste till middag vart de hembakta mini pizzor ^^

Pöss&Kram
C.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: