20.11.2011 - Sjukt&Galet!



Helgen de har hänt så mkt ... de är nästan för mkt att skriva om så ja jag funtar på att dela upp allting i små inlägg! ja så gör jag nog..

Inlägg 1- (Sjukt&Galet 1) - Fredagskvällen
Inlägg 2- (Sjukt&Galet 2) - Lördagens planer
Inlägg 3- (Sjukt&Galet 3) - Lördag! Lördag! woop woop
Inlägg 4- (Sjukt& Galet4) - Lyckade söndag!

Inlägg 1- Fredagskvällen

Fredagen tillbringades med moa, olle o rasmus.. jag o moa behövde hämta ut biljetter som vi reserverat inför lördagens bioplaner.. så de bar av till söderbion efter skolan då hakade även olle o rasmus på :)
Efter detta åkte rasmus hem o jag o moa o olle beslutade att fördriva tiden lite i centrum vilket slutade med att jag o moa tog me olle in på jc o plockade fram lite nya stilar till olle.. vilket visade sig att han passade i HAHA :D
Sen var jag med några andra vänner också :)

Inlägg 2- Lördagens planer

Planerna inför lördagen var aa egentligen inte mkt för själva dagen utan mer för lördags "kvällen" som vi skulle tillbringa i bio salongen.. efter de skulle de bli fortsatt filmkväll @ my place :P

Inlägg 3- Lördag! Lördag! woop woop

Bion.. var super men lite försenad haha vet inte vad som gick fel där men aja haha filmen såg vi till slut i alla fall :) Breaking dawn part 1- Twilight såg vi :)

Aja sen på väg hem så märkte man värkligen att de var lördagskväll.. många ute o hehe lite udda saker sådär händer.. När vi klivit av tåget frågar jag "ska vi gå elr vänta på buss".. "vi går".. vi börjar gå o sen vill moa o andrea inte gå längre för de var tydligen läskigt.. så vi tar en annan väg.. då kmr de en bil från ingenstans o dom som sitter i slänger en cola flaska på oss haha full var den också o öppnad ^^ sen så är de nån typ med en resväskan så vi stannar en stund o ser personen gå iväg.. men när vi inte ser personen längre hör vi resväskan ^^ hehe scary x) o ja sen efter dessa roliga möten tar vi oss tillbaka o har nu beslutat att ta bussen då möter vi viktor som är med sina kompisar haha .. ja efter många .. ee udda saker åker vi hem till mig x)

Hemma hos mig ser vi några filmer bland annat "paranormal activity 1" o "sebbe" sen somnar andrea som har tagit upp gästsängen.. moa ligger i min säng så natten spenderades på fotändan x) woop woop

Inlägg 4- Lyckade söndag!

På söndagen vaknade jag, andrea o moa vid 10.. hehe o vi gick o la oss typ 5 så vi var lite sådär små trötta haha .. aa vi spenderade den största delen av dagen till att fortsätta se på film.. de vart filmen "tusen gånger starkare" .. :)
Vi 12 åt vi frukost o vid 16 fixade vi i årdning oss o drog iväg o träffa olle en stund :P

Resten av kvällen tillbringades med tv, data, läxor m.m hehe <3

Pöss&Kram
C.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: