23.11.2011 - Snart ska en nyduschad tjej sova!


Bildkommentar: Bilder från dagen ;)

Sitter just nu i sängen.. chattar lite o ska strax ta och sova.. men först ska jag berätta lite om dagen :P

Idag har de varit skola som vanligt.. mycket musik hade vi på schemat idag och 1 svenska lektion.. hehe
vi ska skriva ett tal på svenskan så svenskan var ganska chill.. vi satt bara o lyssna på olika kända tal och medans satt jag o olle, denise o belli o skissade lite hehe .. aa för min del var de väll mer klotter eftersom jag kan inte rita o absolut inte lika bra som belli !! x)

Jao annars då.. det har inte hänt så mkt..

Hade tråkigt när jag kom hem så fick ett ryck o smällde ihop några chokladmuffins.. sen ringde jag moa o bad om hjälp att äta upp dom x)
.. resten av kvällen har tillbringats till plugg och att ta tag i saken att skriva upp vilka läxor vi har till skolan vilket jag hade noll koll på.. så har jag små lappar på väggen som säger vad som behövs göras ^^

Jaja nu ska jag nog sova så god natt galna värld ;)

Pöss&Kram
C.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: