26.11.2011 - SÅ TRÖTT!!


Bildkommentar: mat mat mat mat !! ;)

Jag är så trött.. jag har inte sovit mkt den senaste veckan o känner mig grymt trött nu.. och de är precis vad man vill vara på en lördag.. not !

Har precis vaknat efter att ha sovit 1 ½ timme.. men känner mig lika trött som innan jag somna :/
Ja tror nog jag kommer att förbättra mina sov-vanor hedan efter.. jag har liksom inte kunnat sova nu i vecka.. ingen aning om varför?? sen igår gick jag upp 6.00 idag (lördag) gick jag upp 7.00 o imorn måste jag gå upp i hyffsad tid också för vi ska få gäster.. samma sak nästa helg elr aa i alla fall lördagen då vi måste vara i skolan på öppet hus :/ hmm.. ja när får jag sova då??

haha jo jag tänkte ta igen lite sömn inatt o sen får vi se x)

Nu ska jag få i mig lite mat.. middagen blir en "färdig rätt", biff o potatis med bea-sås mums mums.. medans resten äter skaldjurs-mat USCH USCH !! hehe

Pöss&Kram
C.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: