28.11.2011 - FULLT!!


1,2,3 NU KÖR VI!! <3

hihi fullt upp kan man lungt säga att jag har de.. stannade kvar i skolan idag i ca 2.5 timmar med olle, moa, sandra, christoffer, stella o andrea.. vi satt o gjorde klart våra dubbningar på "beck" o "hitta nemo" som tydligen skulle vara klart idag.. hehe tkr ändå att jag o olle gjorde ett ganska bra arbete för att ha gjort om o gjort om o gjort om 100 gånger innan för att våran grupp blivit 3 pers, 4 pers, 3,pers, 4 perso sen tillslut idag 2 pers.. så aa som sagt tkr ändå de vart bra :P

Just nu... sitter jag i chattar lite o e lite social, elr aa så social man kan vara när man samtidigt sitter o råläser en engelska bok på 230 sidor som ska vara utläst imorgon bitti ^^ hehe är på sida 103 nu så tänkte typ läsa 65/h så blir jag väll klar om 2 timmar x) hehe wich me good luck! <3

men nu ska jag ta en dusch o sen blire mer läsning pöss pöss

Pöss&Kram
C.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: