29.11.2011 - Another day in a beautiful world!



.. ja dagen vart ju inte riktigt som planerad.. faktiskt så var den ganska dålig när ja tänker efter... hehe den var ju egentligen inte bra någonstans, inte morgonen, inte mitten o inte kvällen ^^

morgonen: vaknade o mammas dator har kraschat så de är ett väldans liv :/ så tar mig till skolan ganska så fort som möjligt

mitten: jo igår kväll/ inatt satt jah o råläste en engelska bok som jag skulle behövt ha läst ut om jag hade haft engelska idag men nepp tydligen så var min engelska inställd för mig idag så jag stannade uppe sent i onödan, kunde haft sovmorgon-men hade inte det och fick istället sitta i 1, 5 timme o göra ingenting i skolan när jag kunde varit hemma o plugga.. trött trött trött resten av dan.. sen var de ju historia film också hehe o överaskande nog så somnade jag inte^^

kvääll: har spenderats på rummet för orkade inte med allt tjat om den trasiga datorn :/

Nu ska jag sova så natti natt

Pöss&Kram
C.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: