7.11.2011 - De där...



Ämnet är killar.. Min kompis vart dumpad av sin kille o det anser jag vara ett stort misstag av den killen.. Flera av vännerna har haft kärleksproblem o jag blir så sur på det... så för er killar tänkte jag ge er lite tips på hur vi tjejer vill att killar ska vara..

* Sms elr ring ofta
* Skriv <3 de älskar vi
* Kramas o pussas
* Undvik aldrig att prata med henne
* Ge fina kommentarer
* Få henne att känna sig trygg
* Tjata aldrig imot.. men ge råd
* Visa att du bryr dig
*ärligt talat så vet vi tjejer oftast inte vad vi vill så gör de rätta

Om detta görs är du en bra kille...

Fyller ut inlägget med detta:

Din Drömkille:
Brunett/Blond/Svart?
Brunett
Blåa, Gröna, Bruna ögon?
De kvittar.. alla ögon ee lika vackra
Stark/ Svag?
 Något där mitt imellan
Muskler elr ej?
 Några muskler men inget överdrivet
Lång/kort/lagom? 
Lång :)
Snäll/Dryg?
Snäll säklart -.-
Smalt/runt ansikte?
Mellan  
97/96/95/94/93/92?
95/94
Smal/Tjock?
 Smal
Glad/sur?
glad
Lugn/vild?
lugn
Snabb/långsam/mellan?
Lagom

Egentligen vad har utseendet för betydelse när de är insidan som räknas?!

Pöss&Kram
C.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: