10.10.2011 - Sådär kan man också göra..


Bildkommentar: En vardagsbild från den gamla goda tiden :P

..okej rubriken vart lite skum sådär men kom inte på något o skriva... jaja dagen har varit bra.. fylld med mkt skratt o lite av varje.. några dystra miner i några fina leenden aa ni fattar.. just nu sitter jag o halvsover framför datorn är GRYMT trött asså skojjar inte... jag lovar att tanken på att bara slappna av och lägga mig rakt ner i sängen o bara sova i 12 timmar är lockande .. kan vara för att jag inte sov så bra inatt elr sov inte alls inatt kanske man skulle säga..

Jaja sitter annars just nu och tänker på lita alltmöjligt.. Gömnde mobilen nyss med volymen av o vibrationen av för den gjorde ändå ingen nytta när man ändå inte får svar och ni andra som söker mig får vänta..

ja fanns väll kanske inte så mycket mer o säga :P

Humör: Fryser, ganska så irriterad och hungrig

C.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: