1.10.2011 - Oh shit!



okej loggade nyss in på FB och såg en kompis status som såg ut såhär:

"Hej. Jag heter teresa fidalgo. Idag är det 26 år sen jag dog. om du inte lägger ut detta på din facebook, kommer jag att sova med dig föralltid. Om du inte tror på detta googla upp mitt namn. du kommer se"

Så jag kopierade statusen och nyfiken som jag är kollade jag upp om de var sant.. Vilket de också var men jag hittade även denna video (se ovan) och nú ställer jag mig den frågan är denna video sann?

Theresa Fidalgo dog 1983 i Sintra, Portugal på denna väg i videon. Jag vet inte om videon ovan är sann men det sägs att denna video hittades i en videokamera som låg i bilen där 2 av 3 ungdommar dog. En olycka med 2 killar och 1 tjej som hade kört vilse när de var på väg upp i bergen och plockar upp en främmande flicka som berättar att hon varit med om en olycka på exakt denna väg.
De tre ungdommarna i bilen (1 tjej & 2 killar) är med om en bilolycka på exat samma ställe där den främmande liftaren berättar att hon dog. Av 1 tjej och 2 killar överlever 1 kille. Han minns olyckan men kan inte förklara vad det var för främling och han kan inte förklara olyckan.

Sant eller inte det är en obehaglig tanke.

C.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: