11.10.2011 - Udda.. väldigt Udda


Kommentar: <3

Ja en sak är säker den här dagen har varit långt ifrån normal..

En normal tisdag i mitt liv:
Jag vaknar sådär runt 7.00 fixar mig o går till skolan och äter frukost med vännerna.. jag har Engelska. Ensambel. Historia. sen går jag hem pluggar, datorn o hittar på något :P

Tisdagen idag:
Försover mig till halv 8.. Går typ 5 meter från rummet och svimmar.. Typ bärs tillbaka till min säng.. Får ett sms Engelskan inställt. Ensambeln var också inställt.. Beslutar att jag ändå ska ta till mig lite ork o gå på Historian men den behövde man inte gå på om man inte absolut behövde.. Min teater lärare sms.. om jag kan ta mig till teatern..

Hur stor skillnad på en o samma dag kan de bli?!
haha aja men "varje dag är en ny dag" som jag brukar säga ;)

Pöss&Kram
C.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: