12.10.2011 - Tomorrow


Bildkommentar: Klänningen jag ska ha imorn :P

Japp har ändå inget annat o blogga om för tillfället så varför inte blogga om morgondagen?! ;)
Jao imorgon har jag alltså engelska, matte,  3 håltimmar och idrott.. visst känns håltimmarna där emellan ganska så onödiga -.- jaja men tror de blir en rolig dag imorgon elr ja jag hoppas på de i alla fall :)

Så nu ska jag "spå" in i framtiden vad som kommer hända imorgon .. hihi (tidsfördriv för har enormt tråk )

Går upp - fixar mig.. är väll alltid lika kul X)
Engelska - Får reda på prov resultat.. nja inte så kul får väll typ .. nja jag vet inte.. F -.-
Matte - Ja händer alltid något roligt på matten när man går i samma mattegrupp som ett gäng sköna personer ;)
Håltimmar - alltid lika roligt att umgås med klasskamraterna :D (aa)
Idrotten - Innegympa.. nice då slipper jag springa ute o frysa i den kalla höst vinden :P
Kommer hem - Gör klart den "roliga" historian.. snackar med lite kompisar o hittar på något kul (aa)

Japp så kmr förhoppningsvis dagen att se ut ;) Juste.. min klass har kommit på den roliga idéen att vi ska ha "suit up day" imorgon.. så då blire på med klänningen för alla tjejer o kavajen äre som gäller för killar ;)

Japp nu ska jag borsta tänderna o sova så gott <33

Pöss&Kram
C.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: