13.10.2011 - Kom på en sak!


Tim, Killian, Andrea, Rasmus, Malek, Denise, Christoffer
Jag, Isabell, Jarri
Mattias

Bildkommentar: Från dagens "suit up day" :P

Tjaaa kom på att jag inte bloggat idag so here i am ;) japp aja nu har jag varit ute en sväng tog en liten prominix men kom på att de inte var de bästa eftersom de är så himla kallt ute brrrr... :S

Aja ska snart ta en varm dusch tror jag så jag får tillbaka känseln i fingrarna XD

Japp idag då.. hmm vad har jag gjort idag? jo juste.. haft vanliga lektioner som vanligt.. engelska,matte,håltimme o idrott.. Tyckte de var grymt roligt på idrotten vi körde boxning.. Gör gärna om de säger jag bara :D
Aja sen kom jag hem fixat o trixat lite med datorn.. snackat med en kompis .. nu ska jag kolla upp resväg o lite så för imorn o sen ska jag ladda in lite bilder i datorn :)

så ja jag bloggar lite senare <3

Pöss&Kram
C.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: