16.10.2011 - Try to describe yourself I promise thats hard!

Lite mer om mig ;)

Vad har du för mobil?
ZTE blade
Senaste som ringde dig kille\ tjej?
kille
Vad står det i din senaste sms?
-
Bakrunds bild?
stranden
Skärm släckare? 
ingen
Vilket språk är din mobil?
 svenska
Din ringsignal?
ingen aning X)
Vem är i din 4 kontakt?
Amanda
Vem är i din 20 kontakt? 
Elin
Vem är din 36 kontakt? 
IQ svar XD
Vad gör du?
Skriver det här -.-
Vad vill du göra?
Något annat x)
Vad är de för dag?
Söndag.. för de va söndag va?!
Vem var du med igår?
Angelica
Vad heter du i mellannamn?
Louise
Vad ska du göra imorgon?
skola
Har du något sparat medelande?
nepp
Gillar du den sista personen i din kontakt lista?
Tjaa, väginformation är väll bra och ha
Slumpa i din kontakt lista, vem är personen, vad tycker du om den?
Sofia.. som en syster <3 
Beskriv ditt senaste tagna foto?
Taget igår, på mig såklart ;)

Senaste anteckningen?
Matte prov -.-

Vad tror du att du har mest av i din kontakt lista killar/tjejer?
Skulle chansa på tjejer
Va är det för färg på din tele?
Svart
Har du pinsamma videos i din mobil?
Säkert haha
Slumpa i din inkorg, vad står det?
Hur e de med dig då? :)
Vad har du på dig?
Mjukisbyxor, en skön t-tröja o Fliströja (kallt ju!)
Vilket stjärnetecken är du?
Lejon
Hur mår du?
Bra, men är trött :)
Är du snäll?
Självklart ;)
Var är du om 2 timmar?
Hemma i min säng och sover :D
Är du glad för de?
Japp :)
Lyssnar du på musik nu?
Nepp
Vad lyssnar du på?
Men jag lyssnar inte -.-
Vad är de nyaste du äger?
Min tele :D
Var de ett bra köp?
aa
Varför svarar du på dessa frågor?
Tidsfördriv..
Favorit mat?
Vet inte
Favorit glass?
Jag tror magnum strewbarry white :) och Ben&Jerrys
Hårfärg?
Blont
Ögonfärg?
Blå, grå, gröna







Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: