18.10.2011 - Kan de bli mer regn?


Bildkommentar: Så här såg jag ut när jag kom in från allt regn..

Nu har de regnat/regnar det igen :( Hatar hösten.. de är alldrig en dag då man bara kan kolla på löven som ändrar färg, utan de är bara blåst blåst elr regn regn :(

Dumma höst :(

Yasss så kom precis innan för dörren usch tisdagar min längsta dag :/ man går runt o är trött o trött o trött o trött aa ni fattar :P

Japp så nu när jag kom hem var de bara att ta bort alla blöta kläder som man bokstavligen kunde virda ur vattnet ur o ändå gick jag ute i regnet i ENDAST TIO MINUTER :S jaja så de var bara att byta ut dom mot ett par mysiga mjukisar :D

Förutom att dagen varit seg o man varit trött har de ändå varit en ganska lyckad dag måste jag säga :)

Pöss&Kram
C.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: