21.10.2011 - Jag har funderat..



Ta vara på det du har för en dag kmr det inte längre finnas kvar..

Om man tänker på det, så spelar en vän en stor roll i ditt liv.
Alla vänner du har minns du ett minne med...
Men egentligen är de otroligt hur mycket en vän kan betyda.
 De allra närmaste blir som en del av familjen och
du får en extra syster/bror.

Vänner betyder mkt för mig oavsätt hur nära de står...

Utan att man tänker på de
spenderas den mästa delen av ditt liv till att ägna tid åt vänner.
Vänner finns i skolan, där vi bor, i andra länder, i mataffären
ja nästan hela livet tillbringar du i närheten av vänner.
Till och med när man är ensam tillbringar du tid till dina
vänner bara genom att tänka på minnerna ni delar eller så sms:as de eller chattas..
Du har alltid en vän i närheten utan att du ens tänker på det..
Vi tar de för givet att de
alltid ska finnas vid din sida.
Det är hemskt att vi inte är mer rädda om vännerna vi har..
Vi vet inte vad vi har fören vi inte längre kan ha kvar de..
det är också hemskt att vi också
kommer att ångra att vi inte ´gjorde något bättre av tiden som
 vi hade tillsammans när vi inser att de inte längre finns tid kvar..
Då tänker vi tillbaka på vad vi kunde ha gjort bättre...
det är lätt att vara efterklok!

Därför vill jag säga ta vara på vad du har och ägna en extra sekund av ditt liv
för att göra stunden perfekt för vi vet alldrig när den sista stunden
 har kommit fören det är försent och vi inte längre kan ändra..
Så ängna en extra sekund åt de som betyder i livet så att du
 sen slipper att ångra att du inte gjorde stunden som du inte längre kan ändra perfekt..

Jag älskar mina vänner och ni ska veta att ni betyder <33

C.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: