27.10.2011 - Skola & Subway



Torsdag..
Tråkigt väder, skola som vanligt med engelska, matte, håltimmar/rep o idrott :) tkr faktiskt att idrotten var kul idag :) trodde att vi skulle få göra någon sån där tråkig motions träning .. men nä de vart en rolig idrottslektion :P

Sen efter de drog ja andrea, moa, olle o belli till farsta.. Andrea handlade lite saker o sen käka vi på subway :P En trevlig o rolig eftermiddag o de tackar jag mina vänner för :)

Nu ska jag strax.. haha tänkte skriva baka^^ bara för jag har tänkt på att baka brownies hela kvällen men har inte orkat göra de .. aja nu ska jag strax borsta tänder o bädda ner mig i varma sängen :P måste faktiskt sova annars kommer jag vara helt slut imorgon när de är fredag o allt :/ inte bra de näää så sova blire :D

Om någon har lust o hitta på något imorn elr någon gång nästa vecka hör av er så ska jag försöka hitta en lucka ;)

Pöss&Kram
C.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: