28.10.2011 - HÖSTLOV!


Bildkommentar; På väg till skolan från ica :)

Nu har höstlovet börjat elr för att vara mer exakt kl. 10.10 började mitt höstlov idag och kommer att sluta (som alla andras men ändå) den 6.11.2011 kl.00.00 haha :P Haha jag fick sluta 10.10 för våran svenska var inställd skulle egentligen slutat 11.30 :)

japp men aa de är ju inte sådär jätte kul o gå hem till ett tomt hus kl tio på morgonen och på en fredag dessutom så jag, belli, ellinor och olle väntade på att de andra skulle sluta efter svenskan så att vi kunde äta lunch tillsammans haha på de fantastiska stället "matsalen" xP

japp men aa när vi gått runt i skolan en stund och sedan tröttnat på att gå runt i skolan och kollade på klockan och insåg att de var ca 1 tim kvara av allas svenska lektion beslutade vi oss för att dra till ica eftersom Ellinor ville köpa gifflar o olle klagade på att han var hungrig.. Japp så där köptes de 1 baguette (stavning??) och en påse vanillj gifflar :D

Efter lunchen kännde jag inte för att gå hem heller så jag och andrea drog till farsta för o fönstershoppa x) och då hakade Belli på också :P Sen tillslut bar de av hemmåt och hemmvägen var "jätte" rolig när man fick vänta på bussen i 25 min -.-

HA ETT BRA HÖSTLOV ALLESAMMANS!! <3

Pöss&Kram
C.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: