29.10.2011- Gal1 :)






okej klockan är 00.50 så det är ju inte den 29:0nde fortfarande men i alla fall.. Dagen har varit rolig.. och aa lite galen faktiskt.. Vaknade vid 11.30 o sätter på datorn och då börjas de planeras planer med vännerna om en tripp till stan.. vid ca 15.00 kmr vi iväg.. Jag o sandra möter upp christoffer malek o olle vid tåget o möter upp moa i stan :) sen gås de runt i affärer o senare blev de subway för mig, sandra, moa o olle .. men malek o christoffer dissade subway o gick till burger king -.- haha japp mer affärer o sen bar de iväg hemmåt..

Vi sa bye bye till malek o christoffer o sen bar de iväg hem mot sandra för en filmkväll med pizza & godiiiis.. filmen var bra men lite knäpp.. o jag har ingen aning om vad den hette x) vid 10.30 blev de att moa olle o jag rucha mot bussen och självklart när vi sprungit hela vägen så hittar vi inte busshållplatsen -.- bussen ska gå då och från ingenstans dyker johanna, josse, fredde o nicke upp X) sen hittar vi busshålplatsen o tror att vi missar bussen (det är så kul o ha den känslan att man sprungit för o hinna med bussen o sen tro att man missat den :/) mitt i den stunden dyker moas mamma upp o kör mig o olle hem :) när jag kmr hem ringer de andra vännerna o undrar varför vi inte är på bussen som vi skulle ta (bussen som vi trodde vi missat men som visade sig vara sen -.-) går runt en stund hemma o hör en busvissling .. jag tittar ut genom fönstret.. ingen där.. kollar igen o ser en skugga.. (tror jag ser i syne).. kollar igen o ser en skugga igen.. blir skit rädd.. kollar igen o ser johanna, josse, fredde o nicke :S haha jag ba wtf?? öppnar o de säger hej -.- haha sen går de haha undra vad som händer näst :) haha

japp min kväll .. galen men dubbelt så rolig :)

Pöss&Kram
C.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: