4.10.2011 - Suck!

Till o börja med är jag hemskt ledsen för uppdateringen men jag har haft fullt upp..




Skolan var vanlig men rolig, efter skolan hade jag, Ellinor o Stella "cupcakeskalas" hemma hos mig till en triller-rulle :P Tyckte kanske inte att filmen var den bästa (för utdragen) men det var grymt kul att tillbringa lite tid med Elli o Stella :) Tack för en fin dag cheyer <33

Efter att ha följt dom till  bussen o gått hem igen så kmr man på den roliga grejen att jag har engelska prov imorgon Jiihoo..not så de var ju bara o plugga på.. o de har jag tillbringat de senaste timmarna (=HELA J*la KVÄLLEN) till :/ en bättre kväll kunde man ha måste jag säja men men..

Nu efter en massa glosläsning, en massa läsning överhuvudtaget, o ändå inte lärt mig speciellt mkt tänkte jag ta o sova några timmar men först gissa vad.. jo lite mer engelska läsning.. -.-

Nej nej jag gillar inte o plugga.. Nej jag satsar inte på ett A i engelska o nej jag är pluggar inte såhär länge för tidsfördriv det är bara så att det fastnar ju ingenting i mitt huvud så man måste lägga ner en förmöenhet med tid på att plugga.. :/

Känner mig såhäääääääääääär smart just nu.. ;)

Gnatt pöss o kram
C.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: