5.10.2011 - Fryyyyyyyyser!


Bildkommentar: det är så kallt att de skulle kunna snöa i rummet :S

Ja en vanlig onsdag i skolan har de vart idag då.. fast vi hade skolfoto också vart säkert jätte ful på det :S sen annars har stämningen i skolan varit ganska trött o trist hela dagen vet inte varför hehe..
Ja just nu sitter jag o darrar för jag har de så himla kallt i mitt rum.. jag lovar att mina händer är en aning blå för de är sååååå kallt :/

Just det läste ut boken "jag saknar dig, jag saknar dig!" precis den var grymt bra REKOMENDERAD har ju sett filmen också för typ lite mer än en vecka sen den är också REKOMENDERAD hehe <33

Nu ska jag äta något o sen bär de av mot sånglektionen :P

Hörs kanske senare om jag hittar nåt o blogga om hihi ;)

C.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: