6.10.2011 - Trista dagar..


Bildkommentar: En trist bild XD

Igårdagen var trist, idagdagen var trist, vädret e trist o ingenting händer någonstans inte ens på fb så de är trist..

Så eftersom de inte händer något sa jag såhär på min håltimme
"den här dagen är ju öika tråkig som igår de händer ju ingenting här.."

Sen efter håltimmarna har vi idrott o vi spelar killerboll o fotboll.. I första matchen lyckas jag sparka foten i väggen klumpig som man är... och så efter det har man typ ingen känsel i tre små tår :/
Hehe .. men sen spelar jag två matcher till..

När jag kommer hem tar jag av mig skorna tar av strumpan o så ser man en blåslagen tå roligt (nee) ¨
Haha lite ironiskt är det :) Tydligen så händer de något när man säger att de INTE händer något :S

;)
C.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: