8.10.2011 - oj då.. här går de undan!

Oj vad tiden går fort var det inte typ agusti igår? haha de är ju fan jul snart XD

Aja så kan de gå.. tiden går fort när man har roligt.. fast de har jag försej inte haft hela tiden hmm..?? Aja vi skiter i det hahah
Dagen har varit seg har mest drivigt runt.. Träffat kusinen m.m.. har typ ätit middag för en stund sen o snart serveras de efterätt på övervåningen som jag ska kolla in snart :P

Igår körde jag romantisk-komedi-maraton det vart 4 filmer sen somna jag XD haha kanske fortsätter med de nu ikväll men men får se hur de blir med det det kanske dyker upp något roligare :)

.. nu kände jag att inlägget vart lite trist så jag fyller ut med lite dagens ;

Dagens vill ha: Ny Mobil! LÄNGTAR :D
Dagens saknad: Kompisar
Dagens önskan: att jag var rik
Dagens klädsel: gråa tights, brun tunika, grå mysig kofta
Dagens måste: gå på toa nu XD

Dagens horoskåp:

Ditt arbete med att ändra din image har bättre resultat nu. Någons råt har bitit på. Du börjar se meddelandet som du undvek. Du måste lägga lite mer kraft på att lyssna på feedback eller på medarbetare som har antytt om förändringar.

Så nu ska jag dra Pöss&Kram<3
C.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: