9/10.10.2011 - Can´t sleep..

ja nu är det såhär att jag låg i min säng o skulle sova men kunde inte för att jag kom på en massa saker jag skulle göra imorgon m.m och så slog det mig att jag inte bloggat i dag så aa nu sitter jag här super trött o kan inte sova :/

Japp så för att göra ett inlägg nu så lägger jag in lite dagens elr nu när de är natt kanske det blir nattens haha ja vi kör på nattens !! hihi

Nattens låt:
It is you (från shrek hehe lyssna ovan)
Nattens vilja:
Ha min nya mobil
Nattens irritation:
att vissa personer är så svåra att läsa (asså att jag förstår mig inte på dom just nu)
Nattens kom ihåg:
att skriva ut svenska novellen imorgon bitti, jag lovar att jag kommer glömma de bara för det
Nattens göra:
packa ner skolböckerna, kan ju vara skönt att slippa imorgon bitti
Nattens ordspråk:
Försök att leda dig själv, kan du inte de sök efter någon som kan hjälpa..
Nattens humör:
trött, glad men ändå lite småirriterad på vissa saker
Nattens fundering:
vad jag skulle passa i för frisyr.. Hmm?
Nattens bästa:
-
Nattens tråkigaste:
Att sitta här o känna sig alldeles lonely :(
Nattens borde:
SOVA !!!!!!!!!!
Nattens frisyr:
Uppsatt i en liten boll på huvudet..
Nattens outfit:
En skön stor tröja, mysiga sockor o mjukisbyxor :P
Nattens tanke:
orkar inte tänka -.-

God Natt ´<33
Sweet dreams
C.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: