11.9.2011 - Gräsligt ;/


Bildkommentar: Röd = nej detta gillar vi inte Grön = Jaaa så ska det se ut!!!!!!
HAHA störd bildkommentar men aja så blev de nu :S :D

Gräsligt.. ja det var precis så min Lördag såg ut för det mesta.. Tog en reäl (stavning fsdjfhkjsh) sovmorgon eftersom jag inte haft någon på ca 8 dagar :/ i alla fall.. Av tiden som återstod av Lördagen spenderade jag till lite motion och bra saker- göra :D Bl.a cyklade jag till centrum o handlade lite.. Skulle leta efter svart tejp men tror du det finns? noooo so what can i do? jo jag köpte silvertejp :D yeeey aja .. när man kommer hem hamnar man på något konstigt sätt på uppgiften att klippa gräs :S så ca 3 tim tillbringades att klippa hela tomtens gräs hahah det skulle inte tagit så lång tid om inte gräset varit för långt så att gräsklipparen typ beslutar sig för att ta en paus mitt upp i allt :/ 

Efter allt mitt hårda slit med gräsklipparen vart de rengöring av skor som inte längre var vita utan GRÖNA! :/ o efter det vart de utdelning av lite papper till grannarna :D

Välgöraren Carro till er tjänst! XD
C.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: