11.9.2011 - Söndag morgon!


Bildkommentar: Eftersom det första jag gjorde när jag vakna var att kolla på tv:ens minnesak för 11september -Dagen som förändrade världen.. Så skänker jag denna ros till alla som är o var drabbade <33

God morgon eller som vissa skulle säg nu vid den här tiden god eftermiddag XD haha men jag vaknade faktiskt för en timme sen så mör mig är det "god morgon" som gäller.. JA hur ser dagen ut för mig då? hmm.. Jo när jag vaknade (för en timme sen) så slog det mig att jag hade ganska så mkt läxor att göra se det är precis vad jag ska sysselsätta mig med idag :P just läxor :S aja.. så kan det gå..

.. ska nog koppla in en skrivare på någon av datorerna senare för jag orkar inte skriva allting för hand hela tiden :/ de ju jobbit ju :( så en skrivare ska bli inkopplad idag :D

Har lite andra saker o fixa med också idag bl.a att jag måste fundera ut ett sätt o tjäna lite pengar så att jag kan köpa alla saker jag behöver :) (aa) .. Så för alla ni som behöver min smarta hjärna till något idag .. tyvär den är upptagen och antagligen på lagning efter denna dags tänkande :)

Pöss hey från en aning knasig chey
C.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: