12.9.2011 - Dagens.. Godnatt :P

Ja jag tänkte bara säga Godnatt jag..
Ska gå upp på övervåningen nu och borsta tänderna och göra iårdningen mig för min date med sängen.. ska bli så skönt att sova speciellt efter att ha somnat ca 03.30 i natt :S

Min kisse miss ligger på min säng som vanligt o kurrar o övertalar mig att borsta henne just nu istället för att skriva på datorn.. :/ inte så bra :/

Tänkte köra lite dagens bara för att fylla ut.. so here you go :D
Dagens Tecken: Inga bra
Dagens outfit: Bruna tighta byxor, svart linne o brun tröja
Dagens låt: Adele - Rolling in the deep.
Dagens ogilla: att jag har ont i halsen
Dagens vill ha: En mac dator
Dagens orkar inte: Läxor
Dagens to do thing: Fota lite bilder
Dagens längtan: ja du gissa..
Dagens Tack: Till Ellinor i min klass för brownies <33
Dagens saknad: sömn med drömmar
Dagens irritation: Mig själv (jobbigt humör)
Dagens onödigaste: Svenska lektionen
Dagens fynd: Denise hus
Dagens Natt: Nu
Dagens kommentar: Jag har inget liv
Dagens roligaste: Drama lektionen och Sandras förvåning av en ljud-loop
Dagens fundering: skapa en ny blogg?

Nu kände jag att "dagens" spårade ut lite så jag slutar nu.. :P

Godnatt <33
C.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: