12.9.2011 - Now in this moment.

Sitter ännu en gång framför datorn.. och tänkte ägna mig lite tid åt att skriva ett inlägg :D
Idag har jag varit i skolan vilken suprise, det har varit dåligt väder.. och jag har bara suttit vid datorn hela helgen.. Nu sitter jag och sjunger för mig själv på rummet.. börjar få ont i halsen och det gillar jag inte ;/
det var inte många som var sociala på fb idag så jag loggade ut.. ska strax plugga lite engelska och sen ska jag bara ta det lungan resten av kvällen kanske ser en film " hittade another cinderella story" i bokhyllan och vart sugen på att se den haha de var flera år sen jag såg den sist XD men.. men nu känner jag att jag bara fördriver tiden så aja hörs..

C.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: