13.9.2011 - Tja jag har inget liv...

.. kom precis innan för dörren.. Det första jag sa vad fan gör jag nu.. Alla drar mot motsatta hållet efterskolan = jag har ingenting att göra med någon efterskolan... Nu sitter jag vid datorn som tydligen bestämde sig för att funka idag :) (äntligen)..


Engelskalektionen:
Gick hyffsad bra förutom att man inte förstod mycket av dom där lapparna :/ är glad att jag inte fick nån :D

Musiklektionen:
... vart helt åt skogen idag.. Tapade rösten (snarare sprängde) HATAR DETTA!

Historian:
Vi fick en ganska rolig uppgift i läxa tills på fredag tkr jag i alla fall.. Jag jobbar med ellinor och det är kul :P Men den lektionen tog kanan neråt när jag skulle skaffa lite tillgångar i bilblioteket i skolan genom att skaffa ett lånekort..
Först står bilbliotikarien 2 decimeter ifrån ens ansikte och typ blinkar 70 gånger i sekunden och ska förklara hur jag ska skriva mitt namn.. Sen när jag börjar skriva så får jag inte göra det för hon måste berätta klart om hur jag ska skriva min adress, tele nr m.m asså jag har gjort sånt förut.. Men jag tar mig ändå tid och lyssnar och sedan gör jag exakt som hon sa.. Sen ändå blir det fel för helt plötsligt får man inte göra mellanrum aja jag gör allting typ 5 gånger och sen försvinner hela skiten.. Då säger hon

Bilblotk.. Svar: "ja då får du göra om.. elr du kanske inte har tid"
mitt svar: Nej jag har faktiskt inte alls tid (tolkning; nej nu skiter jag i det här jag går till ett normalt bilbliotek istället!) 
Bilblotk.. svar: (nu var jag påväg ur biblan) Ja jag skulle ju ha kunnat ta fram allting här på min dator och bara gett dig lånekortet med en kåd, så hade du sluppit att göra det själv..
mitt svar: (fast i mina tankar) Och de kunde hon inte sagt tidigare -.-

Rolig dag -.-
C.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: