14.9.2011 - Hmm.. ja man börjar ju undra..



Tjejer uppfattas ofta som folk som målar, naglarna, bryr sig om sitt utseende och är rädd för småkryp..
Killar uppfattas ofta som om dom är tuffa, starka, inte rädda, bryr sig inte om småkryp m.m..

Ja då ska jag berätta en sak.. till och börja med så gillar jag utrycket:

Tjejer kan göra allting som killar kan fast tjejer kan göra det i högklackat!
Vilket faktiskt ofta är sant..

Som idag..
Jag är i mitt rum, fixar mig för skolan ska gå till över våningen och äta..
Då ser jag en spindel.. EN STOR SPINDEL!!
Jag som är enormt rädd för småkryp och dessutom lättskrämd springer tillbaka till mitt rum och söker skydd genom att stå i sängen..
Roppar på min bror och min far att det är en spindel på golvet och att dom ska komma o ta bort den..
Min pappa struntar i det och
min bror kommer och säger..
"var är den lilla spindel då, oj hjälp vilken stor den tänker inte jag ta bort!"
.. och springer iväg -.-

Så det slutar som vanligt med att jag (vilket är tjej) får ta tag i saken och fix allting.. -.-
Vilka matcho killar man har till hjälp :/

C.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: