14.9.2011 - Oj.. Aj.. & blää..


Bildkommentar: Hittade den här bilden och tyckte den var lite sådär små "cool" :P

Oj.. vad jag måste städa mitt rum.. Märkte det när jag kom hem nyss och drog upp alla gardiner så att rummet längre inte var kolsvart.. Men vad fan ska man göra när det inte finns en fungerande damsugare i huset :/

Aj.. idag slog jag i knät i klassrummets flygel :/ typiskt mig att göra någonting sånt.. är inte alls förvånad.. Men ja jag kanske ska börja med dagens ont i fortsättningen eftersom jag varje dag har ont någonstans elr gör illa mig XD

Blää.. kommer på massor med saker som skulle behövas göras, behövas köpas, jag vill ha, jag vill göra och m.m men de flesta sakerna är ganska svårt att fixa bara sådär.. T.ex pengar som jag alltid vill ha..det är ju inte precis så att jag går utanför dörren och det står en väska med 5 000 000 kr där som bara är till mig.. Nej då får man skaffa sig ett jobb om man vill ha pengar :/

C.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: