14.9.2011 - Snabba takter här..


Bildkommentar: Vad tycker ní om min nya header gjord av Denise.. Bra? dålig? :P

Nu blire ett snabbt inlägg och en kort kort sammanfattninga av dagen..
I skolan.. Svenska (poesi), musikproduktion (flum flum me andrea o macarbete), Musikteori (läsa noter m.m.)..

Efter skolan..
Kom hem satte på datorn.. Blogga lite, chatta, lekte lite med att fota med kameran, åt lite och sen bar de iväg mot sånglektion...

Sånglektionen
 ..
var kul.. Mötte andrea o moa där.. Sen snacka jag lite me johanna.. Återigen datorn.. chatt, blogg.. sen tog jag en dusch o små fixade lite..

Nu..
 har precis druckit te för 4 gången idag (börjar bli beroende).. Ska borsta tänderna m.m.. sno tillbaka min säng som min katt tagit över.. O göra idrottsläxan :)

Fullt upp så Gnatt <33333
C.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: