15.9.2011 - Dagens dag är idag ;)


Bildkommentar: Lite överredigerad men aja :/

Kom för en stund sen hem från skolan.. Sista lektionen var idrott och vi körde origentering/rundvandring med hjälp av karta i området runt skolan HAHA XD alla trodde typ att vi skulle springa två o två o ta en massa kontroller men nepp hela klassen gick en promenad tillsammans istället hehe

När jag kom hem kände jag för en dursch så så vart det "en date med duschen" men innan de städade jag upp lite i rummet.. Slängde kläder i tvätten och plockade lite här och var hehe :P

Nu ska jag gå upp i köket och hitta något att äta :P man blir hungrig av att gå.. fast o andra sidan så är jag typ hämt hungrig men aja vilket som ska dra till köket nu :D

Bloggar nog lite mer sen <33333
Pöss
C.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: