15.9.2011 - FixTrix For SweetDreams

Nu ska jag släpa mig till badrummet för att borsta tänderna så att de blir vita och fina.. Sen ska jag gosa ner mig i sängen och sova o drömma små fina drömmar.. :D

Kör en dagens för att fylla ut inlägget :P

Dagens händelse: Katten äter bea chips
Dagens samtalsämne: A-brunnar med Ellinor :P
Dagens låt: Set fire to the rain
Dagens wow: När jag såg hur mkt större mitt rum vart när jag tog bort alla kläder :/
Dagens vill ha: ett el-piano
Dagens kul: hmm.. vet inte
Dagens outfit: Svarta/gråa Jeans, svart linne o en brun kofta..
Dagens bild: Min utsikt genom fönstret
Dagens humör: glatt, o trött
Dagens men..: ?
Dagens hopp: hoppet jag tog in i duschen när jag kom hem
Dagens komentar: x2 = 1. i caffeterian ídag när jag och ellinor gjorde historia läxan Ellinor: "men det kan vi väll också göra" 
Dagens ägd: ... två grabbar: "åå vad snygga ni är"..... "och hur gamla är ni då"..... svar: 1997 "jaha okej men jag tror inte ni vill dejta 2 gymnasier tjejer" ..... svar: (tystnad) 

Dagens Läxa: .. Man borde inte äta så mkt onyttigt som man gör, så nästa vecka blir en kost o hälso vecka.. Inge godis, inge chips o ingen läsk m.m

Nu ska jag gå o sova :P
C.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: