17.9.2011 - En lördag av 4 i september



Ja då var det lördag igen.. heheh

Vaknade idag runt 10 av min telefon, en vän messa :)
Senare på dagen gick jag till slut upp ur sängen.. XD
åt lite frukost, sen typ 15 min senare lunch HAHA

Sen bestämde jag mig för att göra lite nytta och då vart de träning (med jogging m.m) och sen vart det att städa pool..
Och nu sitter jag här ska snart ta en dusch :P
Vill äta middag snart, men det blir ingen än på ett tag.. Oftast i sådana här situationer brukar jag gå o äta något gått som t.ex. godis men nu äre slut med de.. Jag påbörjade min hälso vecka lite tidigare elr aa jag vet starta en hälso vecka på en lördag de är kanske inte så smart säger många men jag har helt enkelt sluta nu att äta godis o läsk m.m tycker nästan att det är lite äckligt att äta något som är så dåligt för kroppen..

Jag vet jag vet ni får tycka vad ni vill men så är det.. Så i kväll blire gurkbitar och citronvatten som äts o dricks :D

C.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: