20.9.2011 - Do you forgive me?


Bildkommentar:
jag vet.. jag vet.. världens tråkigaste bild och dessutom är den hämtad från google.. Men imorgon blire lite nya bilder hoppas jag :P

Hej förlåt förlåt uppdateringen men ärligt talat har jag faktiskt inte kommit åt en dator på hela dan...

Kom precis innan för dörren.. Har varit i farsta en sväng o träffat lite gamla vänner.. Innan dess har jag varit i skolan vi slutade väll typ 15.00 elr nåt sånt där fast å andra sidan började vi ju 11.20 och har kört ensamble hala dan så de var chill :D

Tog en snabbis hem för att äta något smått (skorpor) och sen åkte jag mot farsta.. När jag kom hem för en stund sen åt jag middag, det vart potatisgratäng med broccoli oo ja jag tycker broccoli är gått! Döm mig inte!

Nu ska jag skapa en ny kategori här på bloggen som ska heta "dagens GILLA" så de lär ni få se mer av senare.. Tror jag ska spela lite gitarr också o lära mig några bra låtar fast nu blire en date med duschen

Pöss
C.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: