21.9.2011 - GRATTIS ANDREA!


Bildkommentar: GRATTIS ANDREA! <3 :)

Så här grattade jag Andrea....
Ja må hon leva ja må ghon leva ja må hon leva ut i hundrade år ja visst ska hon leva ja visst ska hon leva ja visst ska hon leva ut i hundrade år.. och när hon har levat och när hon har levat och när hon har levat ut i hundrade år ja då ska hon sjutas ja då ska hon sjutas .. va fan har glömt hur den går :S haha
GRATTIS I ALLA FALL OCH LESSEN ATT JAG GRATTAR 4 min sent men jag tog mig tid och skriva låten jag inte kan HAHA GRATTTIS!!!!!!!!!!! ♥


Idag den 21.9.2011 fyller min kära klasskamrat Andrea 16 år :) 
Senare idag ska vi sjunga för henne på "klassens dag" när vi åker tåg :P
Men först måste jag sova lite så god natt då allihopa :)
Pöss C.


Kommentarer
Andrea

Haha tack Carro :D Ditt grattis va fan de bästa xD <3

2011-09-21 08:19:51
URL: http://andreatangen.myshowroom.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: