22.9.2011 - Gäsp Gäsp


Bildkommentar: Fråga inte om bilden jag bara tog någon slumpvist X)

Nu ligger jag i halv sover i sängen.. kännde att jag behövde blogge elr aa de var marlene som sa att jag behövde blogga lite så då vart de lite så.. :) har haft origentering idag ju o sen när jag kom hem tränade jag lite.. annars har jag bara suttit vid datorn o chillat gal1, chattat med kompisar m.m..

just de har lyssnat på musik också men de är kanske en självklar het när man sitter vid datorn XD

Aja för att förlänga inlägget blire lite dagens också :)

Dagens kläder: Fulaste joggingbyxorna, reebookskorna, svart linne, en brun kofta o vindjackan
Dagens irritation: att jag måste typ ha alla inlägg med inställningen "texten i mitten" elr vad man ska kalla det de ? aja jag hoppas ni fattar vad jag menar aa för om man inte har den så ser inläggen helt fuckup oo nu blev jag mer irriterad (toppen) -.-
Dagens ?: Min dagens irritation XD
Dagens aktivitet: scrapbooking :P
Dagens vilja: vara rik :D
Dagens fundering: "Var är min mobil?"
Dagens borde: leta efter min mobil
Dagens fy: fy carro att du inte bloggat mer idag
Dagens Gilla: Att jag sitter typ o pratar med mig själv just nu
Dagens bra: att de var så många klockrena o roliga statusar på fb idag
Dagens orkar inte: Plugga -.-
Dagens förvåning: "att jag är taggad inför skolan imorgon"

Nej nu orkar jag inte med dagens längre .. o jag måste leta efter min mobil nu mobilberoende som man är :/
Pöss
C.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: