22.9.2011 - Orienteringsdag!



.. Ja ni kan ju lista ut vad jag gjorde idag i skolan med tanke på rubriken men i alla fall så säger jag det.. Jag hade origentering (nehe!!) hahah aja men det var faktiskt jätte kul måste jag säga och faktiskt så trodde jag att det skulle vara betydligt mkt jobbigare ;) haha lata mig :P

Ja i alla fall det gick jätte bra elr aa bättre kunde de ha gått men men hehe :P

Det var typ 4 saker som vi gjorde.. look:

*origentering i par (liten bana)
*Tipsorigentering (typ tipsrunda)
*Frilufts..ee kmr inte ihåg vad de kallas men aja vi fick sätta upp ett tält :P
*Stjärnorigentering.. elr jag tror de hette så i alla fall vi origenterade en och en efter olik kartor :)

.. ja det var de vi gjorde .. haha men det vart lite fail när jag och moa och jarri hamnade i en grupp tillsammans när vi skulle bygga tältet och ingen hade gjort de innan haha så det gick som det gick men kul var de :)

aja efter allt så skulle vi få hamburgare som lunch och det var ju bra att det fattades typ en låda bröd 1 låda dricka så vi fick ingen dricka men en hamburgare med bröd fick vi men den smakade inte speciellt gått så en kompis fick den HAHA jag tog ett äpple istället :P
orkar inte skriva mer o dessutom blir det snart en bok så de är väll bara bra

Pöss C.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: