25.9.2011 - Konstigt humör



okej läget är såhär nu va.. Har typ pluggat hela dan.. Jag har skrivit en novell med mera men är inte nöjd så behöver ett förslag på vad jag kan skriva om? SNÄLLA HJÄLP

Sen annars idag har jag hjälpt till i trädgården.. Jätte kul :/

Nu ska jag strax äta middag blir typ lax o potatis och sen till efterätt blire något med äpplen :S haha

Asså känner mig på ett konstigt humör.. Jag är inte glad, jag är inte arg, en aning irriterad, trött men pigg, inte kär inte olycklig bara konstigt humör asså :S aja hoppas jag vaknar upp på rätt sida imorgon i alla fall :)

PS! Gillar att horoskopen alldrig stämmer in på mig.. Jag menar vadå är jag född i fel stjärnetecken elr? Allt är bara knäppt just nu i denna stund.

C.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: