27.9.2011 - Överlycklig..


Bildkommentar:
Helt onödig bild men ah de är ju dågonting i alla fall.. en bild på mig när jag räknar med fingrarna :P
Smart chey XD

XD.. Haha hur lycklig kan man bli av att man hittade sin puls? haha  jag vart överlycklig i alla fall.. har alltis haft problem med att hitta min puls jag har till och med fått kommentaren "är du typ död elr nåt.. för du har ju typ ingen puls" haha o då är de andra som försökt ta pulsen på mig som sagt så XD

HAha aa men då har man hittat den då :P Perfekt för nu blir min idrottslärare glad oxå att jag gjort idrottsuppgiften.. som var att man ska mäta puls morgon o kväll (arbetspuls o vilopuls) och sen utifrånde räkna ut maxpulsen (elr jag tror de var så den hette xP) aa i alla fall.. tänkte dela med mig lite fakta för er som inte vet..

Mäta puls..
Pulsen mäter du genom att placera två fingrar på halsen elr handleden. Du räknar hur många slag pulsen slår under 30 sek och sedan tar du pulsens slag gånger 2 :P enklare än så var de inte :)

Aja men ska sova nu ;)

Pöss
C.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: