27.9.2011 - Sorry Sorry

Hämskt lessen att jag inte uppdaterat så bra men okej kalla de bortförklaring elr vad ni vill men min dator är otroligt seg.. Asså kan inte göra någinting längre på datorn.. Allt går segt så jag får typ damp -.- Inte ens blogg.se ser normalt nu för jag har ännu inte fått upp alla saker som ska vara på sidan om ni fattar.. Får seriöst spel om datorn inte börjar fungera som den ska snart :/ O de vill vi inte

Annars har kvällen tillbringats med lite av varje.. för de första sov jag ett par timmar när jag kom hem o sen har jag haft en faktiskt grymt trist o tråkig kväll.. är på dåligt humör också hur bra är inte de då va?! nepp usch de här gillar jag inte alls.. :( Aja kan inte ladda upp någon bild heller på grund av den j*vla f*ck*'fsdgf datorn haha aja hoppas ni alla andra har en bra kväll då.. isf NJUT!
Pöss C.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: