3.9.2011 - Home sweet home


Bildkommentar: sakerna jag köpte :P

Kom just precis innan för dörren.. vart sugen på att grilla för hörde att a friend to me skulle göra de :/ men de kmr troligen inte bli av hemma hos mej no no..

Har annars varit väldigt duktig idag.. jag gick faktiskt upp 7.20 på en LÖRDAG! :S samma sak händer imorn igen jag är en sådan duktig liten flicka :D  På vägen hem vart de en liten köpa-skol-saker-shoppingtur :D o fattar absoulut ingenting av miniräknaren jag köpte men då antar jag att de är bra o kan mkt HAHAAHAH Nu lät jag jätte blond aa vilket jag kanske är men aja tillbaka till saken .. så jag var på en liten shopping i Farsta o sen bärde de av hemmåt :)

Gissa vad de första jag gjorde var när jag kom hem joo ja åt SOCKERKAKA hehe har typ inte ätigt något idag o de jag äter är en bit sockerkaka bra där säger jag bara HAHAH

Min mat idag: 2 skedar yoghurt, en macka o en bit sockerkaka hahah o jag är faktiskt fortfarande mätt efter den halva pizzan jag smällde i mig igår.. börjar fan bli orolig för mig själv ja äter ju inget :S

Jajaj nu känner jag att de börjar bli en bok här så aa
C.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: