6.9.2011 - Today´s mathematics..



Ännu en dag nästan avklarad.. Denna dag var dock lite mindre kul än igårdagens skoldag.. jaja men nu sitter jag i alla fall o pluggar matte, fast har fastnat men aja jag kämpar på jag peppar mig lite med choklad :D Chattade nyss men inte längre.. fick se en massa läskiga videos som en kompis skicka.. säger bara de jag och att blir rädd funkar inte HAHAA

Har annars gjort lite fler nytttiga saker sen jag kom hem.. jag har bl.a gjort hål i skolpapprerna så jag kan sätta in dom i en perm :D ordning och reda ska de vara tills på fredag.. oj va klyftig ja var nu HAHA aja är grymt trött o hungrig har inte sovit mycket inatt o åt nästan ingen mat idag så aja .. det blir tidig säng o middag :D

C.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: