7.9.2011 - trött dag o dåligt väder men jag är på topp!


Bildkommentar: Jaha där har vi min hand med nymålade naglar.. en ganska överrediskerade bild men aja..

Kom precis innan för dörren efter en långsam dag med många trötta människor omkring mig.. Dagen vart helt enkelt seg av de dåliga vädret.. Spelade gitarr nyss men orkade inte mer så det vart bloggen o fb istället.. så medans jag skriver detta fina lilla inlägg kollar jag på lite bilder på fb medans jag väntar på att en vän ska logga in :P

Första sånglektionen  är idag ska bli kul o se hur det är.. Men de blir senare :) tänkte plugga lite matte oxå men får se hur de blir med de :) kmr säkert blogga lite senare så håll utkik

Pöss
C.

PS! de är så typiskt att solen tittar fram när jag skrev rubriken som "trött dag o dåligt väder....." -.-

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: