8 september 2011.. Or Today.



Jag har precis varit uppe i köket och rotat reda på lite goa saker som jag kunde sitta och proppa i mig.. Nu för tiden har äter jag mindre än vad jag gjorde förut vet inte varför men i alla fall jag äter ju i alla fall :D Just nu sitter jag o proppar i mig smörgås,ostbågar,skorpor o multi-dryck MUMS :) nej ush det lät inte gått men det är det i promise :D

Jag slutade tidigt idag o har tillbringat resten av tiden till de nya komisarna bl.a Denise :P Har börjat göra lite på min scrapbook också :D hoppas på att kunna göra klart de idag :) Ska plugga matte också men de får bli efter jag har kollat på tv (som jag aldrig annars gör!) Ja får duga sålänge ska nog blogga igen sen.. som ni kanske märker försöker jag blogga mer och gärna varje dag :P

Såååå :)
C.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: