9.9.2011 - Åååå vilken härlig kännsla!

(LÄGGER UT EN BILD I INLÄGGET SENARE)

Nu kom jag precis innan för dörren.. Jag var med på bildlektionen denna fradag.. Igen! AHAHAH aja vi hade lite sådär småkul haha .. Och nu kom jag alltså hem och jag älskar bara den där kännslan man får ibland på fredagar på man sätter på sig mjukisbyxorna grabbar tag i cola, letar fram lite chips och dansar runt i huset och är på ett humör så de känns som man kan parta hela natten lång GILLA!

Ja så ikväll blire ingen tidig kväll.. :D

Fick en lista av Sandra idag på saker som jag ska göra i helgen när jag sa att jag inte hade något liv och inte visste vad jag skulle göra.. aa ungefär så sa jag men aja här är listan :S :P :::::

Fredag: Köpa, chips o läsk och kolla på film (känns sådär eftersom jag är ganska så pigg och har inte alls lust att sätta mig ner i ett mörkt rum och se på film, speciellt inte när solen lyser ute :/ )
Lördag: Åka ruchelkana (stavning wtf) -.- mkt att göra på en lördag HAHAH
Söndag: Äta ett äpple -.- också en sån där grej man tillbringar hela sin söndag till HAHAH

Ja men i alla fall jag tackar o bugar för denna hjälpsamma lista :D

<3333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333
C.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: